.:engagement + open haouse + tut..tut..tut:.

kala subuh yang hening. kembali mengadap laptop setelah selesai solat subuh. adoiiii, kenapalah mata tak leh nak lelap lagi. perut terasa lapar. tetiba teringin nak makan coklat. errrmmm mana nak dapat pagi-pagi buta ni. membuka laci mejaku. ehhhhhh ada coklat. alhamdullilah hilang kempunanku di pagi hari. tetiba teringat coklat ni dpat masa majlis pertunangan my classmate at Muar, Johor last week.

sedap tau makan coklat ni time pagi-pagi camni

*************************************

eerrrrmmmmm. nak cerita cikitlah pasal konvoi ke muar minggu lepas. memang seronoklah.

rugi pada yang tak nak join kiteorang dan jangan bersedih pada yang tak dapat nak join sebab masalah-masalah yang tak dapat dielakkan.

kami semua bertolak dari Bangi pada jam 11 pagi. agak lancar pejalanan dengan keadaan jalan yang tak berapa jem dan pemanduan yang tidak berapa berhemah. tidak mengikut had laju yang ditetapkan. errrrmmmm, biasalah orang muda.

tiba di destinasi.

memang seronoklah. masa nilah ada yang sibok tanya sesama sendiri lepas ni siapa plak. turn siapa dulu. macam-macam lah. agak berdebar melihat cincin disarungkan dari ibu pihak lelaki. ehhhh, macam aku pulak yang tunang.


creadit to alif azran


kami lagi


dan kami lagi..hehe




suka giler ngan gambar ni...sorry yer agak...............

tapat jam 4 ptg kiteorg bertolak ke seremban untuk menghadiri jemputan rumah terbuka dirumah pengajar kiteorang. makan lagi. hehehe


bersama dayana idola kecil


seronok lepas kenyang



bersama tuan rumah iaitu Puan Zula Sikin dan suami

jam menunjukkan pukul 7malam. dan aktiviti seterusnya adalah rahsia antara ahli konvoi...sssyyyyyyhhhhhhhh =)

p/s : tetiba teringin nak makan nasi minyak

2 comments:

Bro Framestone said...

turn kamu bila ek

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

~iera nazirah~ said...

saya lambat lg la bro...nk tnggu bro lepas dulu