Gathering sahabat Blogger di Shah Alam

SB event Salam dan selamat pagi semua. ok sekian lama aku tak sempat mengupdate blog disebabkan hal-hal yang lebih penting. hari ni pun aku menyempatkan diri mengupdate walaupun terdapat tugas lain yang lebih penting dan memerlukan aku. hahaha. busy kan kan kan

ok lah serius aku mengaku aku sangat-sangatlah jeles sebab tak dapat join gathering Sahabat Blogger yang diadakan hari ni di Shah Alam. reason tak dapat tut tut tut.

Pape pun semoga kalian semua bergembira yer. nak gi! nak gi! nak gi!

p/s: confirm  aku jeles bila gambar-gambar korang diupload nanti

4 comments:

aslann said...

aku pon xpergi.. =.=

Yana Farinha said...

hye.. nice blog.. kita dah folo awk. jom singgah blog sy..www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

Firdaus® said...

bestnya siap ada untuk rakan2 blogger.. =) kat mana ni ea?

btw do follow my blog ye~

mohdhazlan Dreadlock said...

selamat ber gathering la