already 20


I was twenty years old. I was old. abdul rasyid thank for being the first person to say happy birthday to me. miss u. thanks faizal for being the first to give a gift to me. suka sangat hadiah tu.

to my friends thank you for wish. thank you very much. do not think getting wish more than three hundred friends on Facebook. thank you all.

usia dah semakin meningkat. hahaha. aku dh 2otahun ni. tua dah. kira dah boleh kawin ni. gatalnyeeee. blaja pun tak habis lagi dah sibok nak kawin. hehe. insyaAllah klu jodoh dah sampai tu adalah la. tak yah lah nak kalut-kalut. huhu =)

sekarang rasa lebih selesa dan aman. rasa lebih tenang. thanks pada family and housemate n pakcik Kordi Lampoyang yang telah banyak bagi support. love you all. tiada apa yang tak mungkin kalau kita usahakan sesuatu itu dengan bersungguh-sungguh. setiap masalah pasti ada penyelesaian. Allah takkan uji hambaNYA jikalau hambaNYA tidak mampu menghadapi ujian tersebut. percayalah setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. teruskan usaha INSYAALAH u will find the way.

pengalaman lepas banyak mengajar aku erti kehidupan. mengajar aku erti penderitaan, keriangan, kebahagiaan. semoga halangan yang mendatang dapat aku tempuhi dengan ketabahan dan kesabaran. tak semua yang kita ingin akan akan kita capai. belajarlah menerima rialiti bukannya fantasi.



p/s : hope dengan peningkatan angka belasan menjadi puluhan(20) akan menjadikan diri aku lebih matang. AMIN

No comments: