.:kucing baruku:.

memang sedihkan bila apa yang kita sayang hilang atau pergi dari hidup kita. tapi apa pun hidup mesti diteruskan. berusaha membuat diri gembira. usaha dan terus berusaha. tapi kadang-kadang kita tak sangka apa yang akan berlaku seterusnya adalah lebih baik dan lebih mengembirakan kita.

sekarang dah start cuti untuk sem 5. semua lawan-kawanku pulang ke kampung masing-masing dengan riang & ria. tapi ira pulang dengan sedikit kesedihan sebab kucing ira ( kitty) dah takde lagi kat umah. kawan ibu ira dah amik. suka-suka ati jer amik kucing orang. tapi nak buat macam mana. ianya telah pun berlaku.

tapi dengan tak di sangka-sangka ira dapat kucing baru yang lagi comel & manja. ira bagi nama dia MIMO. comel tak nama dia? hehehe. kucing ni atuk sedara ira yang bagi. sangat-sangat suka. thanks ya atok. so sekarang dah tak sedih lagi sebab dah ada mimo.





p/s : saya sayang kucing saya( sayang kucing orang lain juga) *saya memang sayang kucing

6 comments:

Nur said...

sy xsuka kucing..kenpa...saya pon xtahu...bila kucing ada saya lari..bila saya ada kucing lari..hahaha

takutttttttttttttttt

btw ur cat comel..putih

~iera nazirah~ said...

hehehe...same ngan kwn ira...klu mkn kt kdai mesti angkat kaki atas kerusi..huhu

tq yer.

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

chumels..
cik angkuh pun suka kucing..erm..ushar http://angkuhkitty.blogspot.com

~iera nazirah~ said...

tq yer cik angkuh sy sgt peramah =)

rinie din said...

comelnyer kucing tu... tapi alah dgn bulu kucing :)

~iera nazirah~ said...

sememangnya kucing itu seekor haiwan yg comel.