.:Natrah:.

Selamat pagi pada semua rakan-rakan & selamat berhujung minggu. Alhamdullilah dah selesai exam final untuk sem 5. Tapi tak boleh nak balik kampong lagi coz 6hb ni ada presentation untuk research proposal. Doakan ira & kawan-kawan berjaya yerr.

Oklah. Ira nak cite cikit. Malam tadi ira di ajak oleh kawan ira gi tengok teater natrah. Hahaha. X sangka ada gak orang ajak. Dari start tayangan pada 25november hr 2 harap sangat dapat gi. Alhamdullilah dapat gak tengok. Thanks kawan.

Cerita natrah ni mengisahkan natrah anak orang belanda yang dibela oleh seorang makcik melayu bernama Aminah. Natrah dibesarkan dalam persekitaran masyarakat melayu dan telah di islamkan. Setelah sekian lama natrah dibesarkan Aminah datanglah ibubapa kandung natrah menuntut natrah dikembalikan. Orang melayu menentang habis-habisan kerana mereka tidak mahu natrah di kristiankan. Siapa yang nak tau cerita selanjutnya. Gil ah tengok. Best tau.

Antara artis yang terlibat ialah Maya Karin, Liyana Jasmin, Sofea Jane, Aeron Aziz, Remy Ishak, Umie Aida & ramai lagi. Tiket sampai 5hb disember telah pun habis dijual. Atas permintaan ramai, teater ini akan dipanjangkan sehingga 7hb disember. Rugi tak tengok. Cepat gi tempah tiket.


P/S : luck 2 kawan2 yg akan present research esok..chaiyok2!

8 comments:

Cik Ungu Kamila said...

wah! best2! :D

ieranazirah said...

memang best pn...baik g tgk :)

Hafizaradi said...

gud luck too...;)

anamizu said...

wahhh! dah tgk ek???

dah folow anamizu??-->special utk awak ^^

~iera kan~ said...

a'aaa dh tgk..ok ira follow :)

~iera kan~ said...

thanks kak fiza =)

Aesya Zealous said...

gudluck dlm semua perkara!!

~iera kan~ said...

insyaAllah...terima kasih =)