.:kisah aku dan T-shirt oh media:.

hampir sebulan T-shirt tersebut masih kemas berbalut dalam bungkusan berwarna coklat yang tersimpan didalam almari usang yang masih cantik. walaupun bungkusan tersebut pernah dibuka iaitu pada kali pertama ia sampai ke pemiliknya namun ia kelihatan masih terbungkus rapi seakan tidak pernah dibuka.

stopppp. aku tak suka ayat kat atas tu. pening.

oklah entry ni takde pape pun yang best atau info untuk di kongsi. ini hanya entry untuk berbangga diri. kah kah kah. hari ni merupakan kali pertama aku memakai T-shirt oh media setelah hampir sebulan t-shirt tu sampai ke tangan aku. memang dah lama excited nak pakai sebelum dapat. tapi bila dah dapat sayang pulak nak pakai. simpan punya simpan barulah hari ni tergerak hati nak pakai.

aku dapat T-shirt ni pada 18/3/2011 kalau tak silap antara jam 9malam hingga 1pagi. yang specialnya T-shirt ni diberi by hand oleh posmen iaitu krew oh media sendiri. nama tidak boleh dipaparkan disini. hehehe. thanks ya.

perasaan aku mestilah seronok memiliki baju tersebut. apatah lagi memakainya. setakat ni tak pernah jumpa lagi perempuan pakai baju krew oh media ni selain krew oh media itu sendiri. kalau lelaki tu adalah jumpa. hanya tersenyum melihat gelagat mereka menggayakan diri dengan baju itu. berbangga atau seronok mungkin :)

apapun thanks sekali lagi kepada posmen itu dan tidak lupa kepada semua krew oh media. baju tu memang cantik dan sempoi.


itulah kisah aku dan t-shirt oh media

4 comments:

Amira Anorah said...

oohhghhhhhhh..demmm..nak jugak..hari tu nak beli tadak duit..skrg tadok dah..T_T

~iera kan~ said...

hari tu ira beli pn papa bagi duit :)

Hafizaradi said...

design sae lah ngan tshirt kiter..patutlaa...

~iera kan~ said...

kak fiza: design t-shirt ni xde kene mngena ngan t-shirt klas...t-shirt klas bkn kami yg design