.:selamat hari jururawat:.


tanggal 12 mei merupakan hari jururawat sedunia. tarikh ini sama dengah tarikh lahir Florence Nightingale iaitu pada 12 mei 1820.

walaupun hari ni hari jururawat, nurse tak dapat cuti pun sebab kalau cuti abis lah pesakit kat wad takde orang jaga. tengok tu. bekerja tanpa mengira masa. cuti am ke. cuti hari pekerja pun tak dapat cuti. huhu. takpe-takpe. yang penting lakukan tugas anda dengan penuh tanggungjawab dan dedikasi.

kepada semua jururawat, Selamat Menyambut Hari Jururawat. moga hari ini menjadi hari untuk memperbaharui azam dan memperteguhkan tekad untuk menyumbang kepada pesakit juga kepada pembangunan negara.

Selamat Hari Jururawat!

p/s: majulah jururawat untuk negara

10 comments:

el-janna said...

wish kat saye ea,? tengs.. huhu :)

~iera kan~ said...

wish kt awak n semua jururawat :)
same2

forever love said...

selamat hari jururawat iera...

cik panadol said...

selamat hari jururawat kepada cik iera~

mas saari said...

Happy Nurse Day Iera...
semoga menjadi nurse yang terbaik dan terhebat nanti!

Abd Karim MJ said...

Assalam...

wish you also ! "SELAMAT HARI JURURAWAT"

Layanzzz ajer !

Amira Chan said...

da follow dan komen
hit mine :)

~iera kan~ said...

karim MJ: terima kasih yer...layannnn

amira chan: tq2

~iera kan~ said...

atiq: thank ya

cik penadol: tq2

kak mas: tq yer...hope cmtu gak

BRO_MONDAY said...

miss iera : SELAMAT HARI JURURAWAT SEDUNIA!!! rasanya dah lebih sebulan dah ni...koh koh koh apa pun 12 mei tu adalah tarikh lahir mai waif jugak...('',)