.:demam doodle:.

selamat petang semua. petang ni aku nak gelak-gelak sebab lame tak gelak sendiri. aku seronok tengok doodle yang comel-comel. siapakah yang memulakan doodle di SB? aku pun tak tahu. thanks pada Cik Bulat sebab buat doodle untuk aku.
ni doodle aku hasil karya cik bulat. thanks a lot cik bulat.



antara doodle-doodle yang aku rasa comel:

nie doodle cik bulat. comelkan. tudung bunga-bunga gitu

doodle Aslann As. simple but smart. kaca hitam

ni lak doodle are nice. hasil karyanya sendiri. cute macam orangnya. hanis, nak doodle 1 boleh?kekeke


doodle ahmad jer. aku tak tahu sape yang buat. ahmad jer buar sendiri mungkin sebab dia pandai melukis. ciap ada cap lagi. AJ, aku nk doodle 1 boleh?

ni doodle Kirinselamaperak. doodle ni hasil karya are nice.


yang lagi satu aku sangat suka. profile picture munira sajuti. haha. dia curi semuanya. curi-curi. mana entah doodle die. aku pun tak tau. cik munira, saya suka profile pic awak.

p/s: siapa tau doodle aku tu apa yang menunjukkan itu ialah aku?teteka-teteka.

8 comments:

aslann said...

eh akunye doodles karya Yazid Torpedo..comel kan?!! ahahaha, CB punyer pun YT yg buatkan aku ase..cam same je..

eh seriously profile pics Munira cmtu? deymm aku check skrg!! nak lempang die.. AHHAAHAHHA.

~iera nazirah~ said...

comel...ko pnye ngan cik vulat nye comel...

ak ahh munira pnye profile pic...jgn la lempang..cute tu..aku suke

Suhami Ahmad said...

doodle tu hapo...mahap atok tak tahu ni

Anonymous said...

nak doodle boleh?

~iera nazirah~ said...

suhaimi: doodle 2 adalah sjenis mi..kekeke

cik anon: sy x pndai lukis

iz said...

wa,unik..tapi apa maksd doodle ni sbnrnya??

athirah said...

doodle trex xde... sedihnyaaaaa

~iera nazirah~ said...

iz : doodle tu cam simple drawing

athirah : sorry yer