.:aku tiada seni???:.

selamat malam semua.

wahhhhhhhh. malam ini sangatlah bosan. sedang duduk di meja study(walaupun tak study) memikirkan apa yang patutu di buat pada saat kebosanan. tetiba kawan masuk bilik "wei ira, aku dapat kertas ni, ko nak tak". aku pun segera memandang ke arah kawan aku. "nak buat ape tu,bosan la wei". kawanku pun menjawab" bosan studylah". balasku "bak sini kertas tu". aku memulakan aktiviti dengan menyelongkar laci mejaku. heiiiiiiiii, mana pula aku letak. pinjam kawanlah camni.

setelah lengkap berada diatas mejaku iaitu sehelai kertas dan barang yang aku cari tadi. aku pun mula melakukan aktiviti itu. 10minit. ciap dah. ehhhh, kejapnye. tak cantiklah. aku pun flashback balik. mase sekolah dulu aku ni memang takde seni. tak pernah menang pun pertandingan. lantaklahhhh. ade aku kesah.

inilah hasil kerja aku selama 10minit.

sebelum:


selepas 10minit:


giler burok. pehhhhhh, budak sekolah tadika buat lagi cantik lah wei. haha. ade aku kesah. suke ati akulah. tengok tu gading gajah tu. kenapa warna merah?bairlah. kalau aku nak letak warna biru ke, hijau ke, oren ke, suke hatilah. tangan aku yang mewarna. haha. itulah seni yang aku ade kot. ingat korang jer ke ade seni. aku memang suke camtu. kalau boleh memang aku nak warna badan gajah tu macam warna pelangi. tapi aku takde seni nak buat camtu.

p/s : sesapa yang ade pandai mewarna tu jangan kutok aku ea.

5 comments:

Hafizaradi said...

aiman pon lawa lg asernyer...;P

~iera nazirah~ said...

adoi..ssh la cmni klu aiman bt lg cntik..apelah untie ira ni kn

Hafizaradi said...

haha....tahu xper...warne moleh yeh....

~iera nazirah~ said...

xpe..nnti untie ira suh aiman warnakan ea

Anonymous said...

hahahaha